[Csaladtortenet 2] katonaállítási lajstromok

Gajai Lászlóné gajaine at freemail.hu
2018. Ápr. 4., Sze, 19:25:42 CEST

Kedves Balázs!

1896-ban született nagyapámmal kapcsolatban 2014-ben Dr.Imre Sándorhoz hasonló tartalmú választ kaptam én is a Hadtörténelmi Levéltárból. A teljes választ nem kívánom idemásolni, csak egy részlete:
"Elöljáróban tájékoztatnom kell, hogy az Osztrák-Magyar Monarchia haderejében szolgálatot teljesítő, 1850 és 1899 között született magyarországi katonák személyi nyilvántartása a második világháború idején megsemmisült.
A budapesti Hadtörténelmi Levéltárban csak az 1900 előtt született tisztek egy részének személyi anyagai, illetve az első világháborúban kitüntetett magyar katonák kitüntetési javaslatainak nem teljes sorozata található."
"... Az Osztrák-Magyar Monarchia teljes veszteségi (sebesülés, hősi halál, hadifogság) nyilvántartása a bécsi Hadilevéltárban található. Amennyiben biztos tudomása van arról, hogy nagyapja megsebesült az I. világháborúban, javasoljuk, kérésével forduljon Intézményünk ottani kirendeltségéhez.
Cím: Ungarische Archivdelegation beim Kriegsarchiv A-1030 Wien Nottendorfer Gasse 2."

Üdvözlettel:Gajainé Erzsi
----------Eredeti üzenet----------Dátum:2018. április 4., szerda, 15:32:23