[Csaladtortenet 2] Lakóság lakcím nyilvántartás

Kónya Zsuzsa zso.konya at gmail.com
2018. Ápr. 6., P, 07:11:32 CEST

Kedves Joe!

Kapcsolatfelvétel hozzátartozóval, régi baráttal, ismerőssel:
http://kekkh.gov.hu/hu/adatszolgaltatas_kapcsoaltfelvetel

Adatszolgáltatás a személyi adat- és lakcímnyilvántartásból:
http://kekkh.gov.hu/hu/adatszolgaltatas_szemelyi

Adatszolgáltatások:
http://kekkh.gov.hu/hu/adatszolgaltatas

üdvözlettel,