[Csaladtortenet 2] Visszhangtalan felkérések

Beszeda László beszeda.csalad at freemail.hu
2018. Ápr. 6., P, 10:18:36 CEST

Nem értem, hogy miért egy olyan sokadik csoportot kellene bemutatni, ami semmi újat nem kínál a tagjainak, akik közben több más csoportnak is a tagjai.  A Családfakutatók csoportnak 3200 tagja van a valamikori MACSE csoportnak több mint2000 ! A regionális csoportokban sokkal kisebb a létszám, de az ő céljuk a regionális kutatás segítése, így nem szükséges a magas létszám, és sokszor az ilyen regionális FB csoportok mögött valódi családfa klubok állnak.  Ajánlom, hogy Ildikó keresse meg Hidvéghy Norbertet és kérje meg a csoport bemutatására. De sok bemutatásra alkalmasabb csoportot is tudok tessék megkeresni a következőket:Ványiné Rózsa Anna
Gyevnár Erika
Róth László
Hirschler András
Szegő Ágnes
Varga Krisztián
Pfiszter TamásBárány Bircu Attila   "Ildikó Sztrányai" <sztranyai.ildiko at gmail.com> írta:  Miért van az, hogy a Felkéréseim visszhang nélkül maradnak?? Az jó, ha én megcsinálom, ha segítséget kérek, akkor hallgatás van?Ez nem esik jól!😰 DátumFelkért kutatóTéma Kérés
2018.01.04Heim Pál Csfa rajzoló pr ismerttése/bkwin.com/ismerterő írása
2018.02.08Szabó Előd"Családfa Vándorlók"ismerterő írása
2018.02.14Szűcs JánosHIMellenőrzés
2018.03.01Emőke JózsefTudástárúj haderőtörvény
2018.03.17Diamont TiborGramps progr. ismertetéseKutatás/Segédlet/Softwer
ÜdvIldi

--
A Magyar Családtörténet-kutató Egyesületet (MACSE) levelezőlistája

A lista szigorúan csak az Egyesületünk életével kapcsolatos leveleket fogad. Például a tagsággal, a honlappal, az adatbázisainkkal és más projektjeinkkel, a MACSE vacsorákkal, a rendezvényeinkkel, stb. kapcsolatos leveleket várunk a listára. Szigorúan tilos a listára politikai, világnézeti, vallási vagy más az Egyesületünk életével nem szoros kapcsolatban levő témákkal foglalkozó leveleket küldeni.
A lista címe: macse at googlegroups.com
A lista honlapja: http://groups.google.com/group/macse?hl=hu