[Csaladtortenet 2] Alistáli Laky család

Balázs Szakonyi szakonyi.balazs at gmail.com
2018. Ápr. 6., P, 16:14:38 CEST

Kedves András!

Nem tudom ez az az ág-e, ami az én felmenőim ága, de ha igen, akkor
természetesen minden érdekel velük kapcsolatban. Nagyon érdekelne Alistáli
Laky László felesége is, Hénes Márta, akiről sajnos semmit nem tudok.
Köszönöm szépen! Leírások és régi ábrázolások alapján sikerült az Alistáli
Laky család címerét is elkészítenem, érdekességképp csatoltam.
Üdvözlettel,

Szakonyi Balázs

2018. április 6. 15:40 Stverteczky András írta, <stverteczky.a at digikabel.hu>
: