[Csaladtortenet 2] Segítség kérés - térképpel kapcsolatban

György Szamák szamak.gy at gmail.com
2018. Ápr. 13., P, 13:41:58 CEST

Kedves Lista(mindkettő)!

Nagyon szépen köszönöm(köszönjük) a diósdiak nevében is a segítségeteket! A
térképet, több másik "régi társával" együtt, április 28-29.-én szeretnénk
Diósd városában szabadtéren megmutatni, nagyított változatban.
Köszönöm.
Úgy látom Hugauf László is megkapta.

További jó kutatást mindenkinek

Üdv. Gyuri