[Csaladtortenet 2] Oroszvár állami anyakönyvek

Attila Tóta totaattila at gmail.com
2018. Ápr. 13., P, 14:30:56 CEST

Kedves Listatagok! Tud abban nekem segíteni valaki, hogy amennyiben
Oroszvár XX. század eleji polgári anyakönyveiben szeretnék kutatni (amely
település ugye '47-ben átkerült Csehszlovákiához), akkor szerintetek ezt a
pozsonyi levéltárban tudom megtenni? (a település ma Pozsony része
egyébként) Átkerülhettek oda a még Magyarországon keletkezett állami
anyakönyvek?
Ha igen, akkor van valakinek ottani tapasztalata? Pl. lehet-e magyarul
kommunikálni, segítőkészek-e stb..

Köszönöm
Tóta Attila