[Csaladtortenet 2] Keszthely anyakönyv kérdés

Balázs Szakonyi szakonyi.balazs at gmail.com
2018. Ápr. 15., V, 16:01:42 CEST

Kedves Levelezőtársak!

Ükanyám, Ries Jozefa születését próbálom megtalálni, a lesencetomaji
házassági regisztrációja meg is van, illetve a Noé Antaltól született
gyermekeié is, viszont a születését nem találom. A házassági anyakönyv
szerint Keszthelyen született, és 23 évesen ment férjhez, így 1848-ban
kellett volna születnie. Ez a dátum egy másik papíron is szerepel. Átnéztem
a Keszthelyi anyakönyvet 1845-től 1853-ig, és nem találtam meg, pedig
minden hasonló nevet néztem, tudom hogy ilyen alakokban került a "Ries" név
bejegyzésre: Rizs, Riz, Rics, Ries. Kérdésem az lenne, hogy van-e valakinek
valami ötlete, hogy miért nincs benne a keszthelyi anyakönyvben?
Lehetséges, hogy kimaradt, vagy rosszul jegyezték volna fel? Ilyenkor van
esély kideríteni, vagy adjam fel?
Előre is nagyon köszönöm, ha valakinek van valami tanácsa, ez a házassági
anyakönyv: https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:3Q9M-CS6H-D7FS?mode=g

Üdvözlettel,

Szakonyi Balázs