[Csaladtortenet 2] Tenki Misi is meghalt

Temesvári Jenő jeno.temesvari at chello.hu
2018. Ápr. 18., Sze, 10:19:30 CEST

Kedves Listatársak!

Családfakutatók vagyunk, munkánk során jószerével csak elhunytakkal
találkozunk, mégis mindig mellbe vágja az embert, ha körünknből ragad el
valakit az elkerülhetetlen halál, az elmúlás.
És mivel kevés kivételtől eltekintve többségünk már maga mögött tudhatja
élete nagy részét, egyre gyakoribb, hogy ilyen szomorú hírekkel
szembesülünk....
Abban a senki által sem ismert másik világban egyre népesebb a csoport, de
mindig lesznek újak, akik itt a Földön a helyükbe/helyünkbe lépnek, és
folytatják, velünk együtt őrzik eltávozott tárasaink emlékét.
Nyugodjanak békében!

Jenő