[Csaladtortenet 2] nemesi címerek

Balázs Szakonyi szakonyi.balazs at gmail.com
2018. Ápr. 18., Sze, 22:57:27 CEST

Kedves Levelezőtársak!

Ahogy találok információkat azokról a családokról, akik érdekelnek, újabb
és újabb számomra megfejthetetlen rövidítéses hivatkozások merülnek fel,
nagyon megköszönném ha valaki segítene megfejteni, hogy ezek mit jelentenek:
Vö. Lendv. III-146.; N I . VIII-190; Kősz. 267.; Tóth I-387.; Alapi 49.,
107., 241

A  Nagy-Gyimóthi Nyikos családról van szó.

Előre is köszönöm, ha valaki tudja a választ,
Üdvözlettel,

Szakonyi Balázs