[Csaladtortenet 2] Bukovinszky-házasság

Hoffer Zoltán mester64 at msn.com
2018. Ápr. 21., Szo, 18:47:19 CEST

Kedves Kutatótársak !

Bukovinszky ügyben én is érdekelt vagyok. A szlovákiai Bukovinán született B. Ede és neje Bella Emilia halálozási dátumát keresem 1922 körül . A Radixindex fórumon sok Bukovinszky hozzászólást olvastam, fényképekkel és címerrel. Schultz Irén keresése a Fórumon illeszkedik a legjobban az enyémhez, de ő most Amerikában lakik, és nem válaszol már.. Minden tájékoztatásért előre is köszönetet mondok.
Üdvözlettel
Hoffer Zoltán