[Csaladtortenet 2] Evangélikus Derczbach

Revuczky László revula at t-online.hu
2018. Ápr. 22., V, 09:04:20 CEST

Kedves Zétény!

Albertiben házasodott 1825.11.26-án Dertzbach Pál - Jansik Erzsébettel,

                                       1841.01.26-án Dertzbach János (molnár
Bicskéről) - Polónyi Juliannával,

valamint                         1851.02.24-én Dertzbach Pál (molnár
Bényéről) - Juraszik Juliannával.

Keresztelési AK szerint születtek: 1815.06.15-én János, apa Dertzbach János,
anya Búth Mária,

                                                          1816.09.14-én
János, apa Dertzbach János, anya Búth Mária,

                                                          1819.01.03-án
Zsuzsanna, apa Dertzbach János, anya Búth Mária,

                                                          1821.07.08-án
Mária, apa Dertzbach János, anya Búth Mária,

                                                          1826.12.03-án Pál,
apa Dertzbach Pál, anya Francsik Erzsébet,

                                                          1828.08.27-én Pál,
apa Dertzbach Pál, anya Francsik Erzsébet.

Ennyit tudok, talán segít valamennyit!

Üdv. László