[Csaladtortenet 2] Dorozsma, Maróti család

Balázs Karsai karsaibalazs.1982 at gmail.com
2018. Ápr. 23., H, 16:03:02 CEST

Kedves Zoltán!

Igen, ezzel a jelenséggel én is találkoztam Kiskunfélegyházán. Ebben az
esetben főleg az anya nevével próbálkozz, hátha az nem változott a
költözéssel. Persze nem árt, ha az anya neve nem túl gyakori :) Nézd meg,
hogy milyen gyerekek haltak meg Dorozsmán és párosítsd össze azzal, hogy
azok a gyerekek megszülettek-e a gyanított családnál a származási helyen.

Balázs