[Csaladtortenet 2] Hrestyák-Hrestak

Rudolf Hrestyák hr.hresi at gmail.com
2018. Ápr. 25., Sze, 15:07:43 CEST

Szép napot!

Kezd megdőlni bennem az az elmélet hogy békés megyéből betelepitett
(1754-1790) Tírpák család lennénk. Kaptam múltkor egy üzenetet mi szerint
Kassai anya könyveket nézzem át. Nos nem igazán találom hogy hol lehet
megnézni. Illetve ma reggel Facebookon a keresőbe be írtam a nevem
következő képpen : Hrestak. Elég sok találatott adott ki akik Zágrábi
lakosok (Horvátország) . Elképzelhető hogy onnan származhat a családom?
Hogy tudnám kideríteni? Köszönöm a válaszokat.

Üdv, Hrestyák Rudolf