[Csaladtortenet 2] csaladtortenet digest, 82 kötet, 26 szám/ Message: 8

kffarkas kffarkas at upcmail.hu
2018. Ápr. 26., Cs, 21:05:31 CEST

Kedves Mindannyiótok!

Ez az első levelem a listára: Megragadva az alkalmat üdvözölök mindenkit!

Farkas Károly /Karcsi/ vagyok és engemet is megfertőzött az ősök utáni kutatás, ezért is csatlakoztam hozzátok. Eddig csak olvastam a listát.
Már régebb óta foglalkoztat a dolog, mostanra jutottam oda, hogy komolyabban belemélyedjek a témába. Hozzászólásaitokat olvasva sok, hasznos információ birtokába jutottam, amit köszönök szépen.

Kedves Zoli!

Az én őseim között is vannak Drahos nevűek, ők Tófaluban (korábban Tóth falu) éltek Heves megyében az 1800-as években. Szerintem érdemes lenne ebbe az irányba is nézelődnöd.

A tófalui és kápolnai anyakönyvekben keresgéljél.

üdv.: Karcsi

Küldte a Windows 10 Posta