[Csaladtortenet 2] anyakönyvi bejegyzés értelmezése

György Ujj ujjgyuri at gmail.com
2018. Ápr. 26., Cs, 21:17:54 CEST

Kedves Balázs!

Egyszerű adminisztrációs hibáról van szó, rossz anyakönyvbe írta be előszűr
az utólagos bejegyzést, az arra hivatott, majd elfelejtette kitörölni a
téves bejegyzést, a valódi bejegyzést az 1898 évi 44-es születésihez
kellett beírnia, ezt végül meg is tette:
https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:33SQ-GP65-H3Y?i=231&cc=1452460&cat=734805

Üdvözlettel
Ujj György

Balázs Karsai <karsaibalazs.1982 at gmail.com> ezt írta (időpont: 2018. ápr.