[Csaladtortenet 2] Nagy Józsefné Török Erzsébet

Fekete István darkman2001 at freemail.hu
2018. Ápr. 29., V, 20:51:53 CEST

Kedves Zétény,mi lenne ha egyszer vennéd a fáradságot és magad kutatnád a családfádat és nem ingyen segítségért kuncsorognál. Hónapok óta nem telik el nap, hogy ne mástól kérnél segítséget.Fent vannak Szekszárd halotti anyakönyvei a Familysearchön, csak végig kell őket nézni.Képzeld el, hogy nekem még bő 20 éve el kellett utaznom az adott levéltárba és tollal, papírra jegyzeteltem.Nem adtak mindent a számba.És pont ettől volt szép a kutatás! Üdv,István