[Csaladtortenet 2] személyi adatvédelem

Hunyady László hunyady.laszlo at chello.hu
2018. Aug. 1., Sze, 18:24:06 CEST

Kedves Ferenc!
Tegnap a MACSE új elnöksége témafelelösöket nevezett ki. Az Általad felvetett kérdésekkel Ari Ilona által vezetett anyakönyvi kutatások munkacsoportja foglalkozik.
Ő szivesen veszi az általad  felvetett gondolatokat is, hiszen ennek a munkacsoprtnak a feladata az ilyen felvetések jogilag megalapozott megválaszolása.

üdv.
HunyadyLászló
MACSE levlista “moderátora”

Az iPhone-omról küldve