[Csaladtortenet 2] [Admin] Amikor az amatőr családkutató jóhiszeműen előre fizet

Czellecz Zoltán zczellecz at digikabel.hu
2018. Aug. 6., H, 23:24:06 CEST

Kedves Mindannyian, és az érintettek külön is,
nem vagyok MACSE-tag. A levelezési lista tagjaként úgy olvastam a listára
küldött (nagyrészt személyes hangú és személyeskedő) levelezést, hogy "lila
lövésem" nem volt arról, miről folyik és mire utaltok. Akinek és amiben
tudok, segítek és a jövőben is fogok - akitől támogatást kapok, attól
köszönettel elfogadom a segítséget (többen voltak már olyanok, akik
segítettek nekem is /csak példaként GyI, VGy,LB, és mások/. Eddig már
többször mérlegeltem a csatlakozást - de ilyenkor mindig azt gondolom, jobb
inkább külsőként, korlátozott hozzáféréssel, de mégsem részt véve a
pengeváltásokból, amiknek a(z esetleg sokkal korábbi) hátterét nem is
ismerem.
üdv
Czellecz Zoltán