[Csaladtortenet 2] FS-en indexelt anykönyvek

Anna Gősiné Greguss ggacs4 at gmail.com
2018. Aug. 6., H, 23:44:49 CEST

Kedves Judit!
Tapasztalatom (majdnem) sehol.
Az államiaknál még meg lehet nézni megyénként a településeket itt:
https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:33SQ-GPXM-CM9?i=370&cc=1452460
De az egyháziaknál csak az izraelitáknál van részletezve a kollekció
tartalma (coverage table):
https://www.familysearch.org/wiki/en/Hungary,_Jewish_Vital_
Records_Index_(FamilySearch_Historical_Records)
Van egy keresztelési kollekció is (nem tudom, milyen alapon van külön):
https://www.familysearch.org/wiki/en/Hungary_Baptisms_(FamilySearch_Historical_Records)
Itt van a link a magyar kollekciókhoz:
https://www.familysearch.org/search/collection/list?fcs=
placeId%3A1927145&ec=region%3AEUROPE%2CplaceId%3A1927145
Üdv,
Anna

2018. augusztus 6. 21:53 Karancsiné B. Judit írta, <karancsi9083 at hotmail.com