[Csaladtortenet 2] FS-en indexelt anykönyvek

Tamás Deák tamas.deak at gmail.com
2018. Aug. 7., K, 14:54:24 CEST

Az utolsó félmondat számomra azt jelentette, hogy végignézni a
településeket a listában ... Itt van az indexeltek listája:

https://www.familysearch.org/search/catalog/1743180?availability=Family%20History%20Library
https://www.familysearch.org/search/catalog/1858355?availability=Online

de sajna nem tűnik frissnek