[Csaladtortenet 2] Kommunikáció

Páli István oregpali at t-online.hu
2018. Aug. 7., K, 18:40:39 CEST

Kedves Emőke! Miután nem tudok más nyelven beszélni: leírtam a kérelmemet
magyarul a helységet ebben a szövegben is magyarul és román nyelven írtam. A
googli barátnőm segítségével romány nyelvre fordítottam és elküldtem mind a
két levelet egy emailben.  Aradra Temesvárra és Karánsebesre is írtam
leveleket 2-3 hét alatt hivatalos levelet kaptam mind két helyről. Nyilván,
ha beszélem a nyelvüket úgy írok. Üdv.: Pista