[Csaladtortenet 2] MACSE hulladék

F. Fábiánné Melinda ffmelinda65 at gmail.com
2018. Aug. 8., Sze, 13:47:57 CEST

Ha jól tudom, 17 éve létezik a családtörténeti lista  Bogárdi János
jóvoltából. Péchy Gazsi jóvoltából pedig napjainkban is él tovább,
szabadabban, függetlenebbül, és sokkal hasznosabban, mint a mesterségesen
kreált és továbbfejlesztett MACSE-féle levelezés.Örültem, hogy
megfiatalodott a MACSE vezetés, ahogy' látom, nem teljesen, sajnálom.

Üdv:
Melinda