[Csaladtortenet 2] Burgenland

Szigetiné Ili zekany at gmail.com
2018. Aug. 9., Cs, 16:40:29 CEST

Kedves Juli!
Köszönöm. Úgy látom, amit én keresek az nincs. A felmenőim Félszelfalván
(Hirm) éltek és az 1840-es években kerültek Torna vármegyébe.
Kisboldogasszonyon (Kleinfrauenhaid), ma Zemenye-Selegd anyakönyvezték
őket. 1827-től megtaláltam az anyakönyvet a FS-en. Úgy látom ebben az
anyagban sincs benne ez a település.
Üdv: Ili