[Csaladtortenet 2] az ÁLLAMI ANYAKÖNYVEK frissítése 2018.08.01.

Dr. Hatvany Béla Csaba csaba at hatvany.de
2018. Aug. 9., Cs, 18:15:24 CEST

Kedves Listatársak!

Frissítettem az ÁLLAMI ANYAKÖNYVEK adatbázist:

http://www.macse.hu/databases/hu/default.aspx

SZÜLETÉSEK:

http://www.macse.hu/databases/statistics/births/statistic0.aspx

HÁZASSÁGOK:

http://www.macse.hu/databases/statistics/marriages/statistic0.aspx

ELHALÁLOZÁSOK:

http://www.macse.hu/databases/statistics/deaths/statistic0.aspx

FELTÖLTÉSEK ÖSSZESEN: 3 793 362 ADATSOR, 18 333 484 NÉV

http://www.macse.hu/statistics/charts.aspx

Köszönjük a közreműködőknek!

MÓDOSUL A JAVÍTÁSOK ELJÁRÁSA

Mostantól  kezdve a javításokat, eltérően az eddigiektől, amikor kézileg
végeztem el a javításokat, egy programmal fogom elvégezni. Ezért más
eljárást kell alkalmaznunk:

1) A javasolt javításokat mostantól kezdve email-ben Solymosi Tamásnak
(solymitomi at gmail.com) kell elküldeni.

2) Az email-ben meg kell írni mit mire kell javítani.

3) A levélbe be kell illeszteni a javítandó találatot (kijelölés, másolás,
beillesztés). Ügyeljünk arra, hogy az teljes találatot  illesszük be a
levélbe, bezárólag a most újonnan megjelenő Azonosítót is. Kérlek ne
csatoljatok a levélhez képe a találatról. FONTOS a találat  beillesztése a
levélbe.

4) Elmarad részemről a személyre szóló válaszlevél, amiben értesítem a
beküldőt a javítás elvégzéséről. A javításokat bizonyos időközökben fogom
egy program által elvégezni és ezen a listán fogok erről hírt adni.

Üdv,

Csaba