[Csaladtortenet 2] Tótkomlós

Attiláné Komáromi komaromiattilane75 at gmail.com
2018. Aug. 10., P, 13:41:42 CEST

Kedves Listalakók!

Valamelyik nap írtam, hogy bizonyos nyomok Tótkomlósra vezetnek!
Írtam a polgármesternek és pár óra múlva az alpolgármester válaszolt egy
kedves hangú levélben amiben megerősítette a nyomomat és írta, hogy további
kutatásra van mód a helyi evangélikus egyháznál! Tegnap velük is felvettem
a kapcsolatot telefonon és egy nagyon kedves hangú hölgy közölte, hogy
bármikor szívesen látnak ha kutatni szeretnék! Mondtam is a hölgynek, hogy
hamarosan meglátogatom őket!
Ezúton szeretném közölni, hogy ha abban a városban valakinek ill. oda
tartozó kutatása van és szeretné ha bármit is megnéznék neki írjon nekem
bátran! Szívesen teszem!
Tervezem felkeresni még Tótkomlóson Dr. Csontos Pál helyi helytörténészt
is! Ha esetleg Tőle szeretnétek valamit megtudni akkor szívesen megkérdezem
nektek!

Mindenkinek további szép délutánt kívánok!

Emőke