[Csaladtortenet 2] házassági adatkiolvasási kérelem

Szigetiné Ili zekany at gmail.com
2018. Aug. 14., K, 10:08:12 CEST

Kedves Anna!
Elég olvashatatlan.
Vőlegény: özvegy Török József
1. Mi volt előző felesége, Barbara vezetékneve? Koloni, bár az első betűt
csak tippelem.
2. Apja, Török János neve elé mi van írva? Nem tudom kiolvasni, de esetleg
valami olyasmi, Tekintetes.
3. Melyik településről származott? Fényszaru (Jászfényszaru)

Menyasszony: özvegy ..... Barbara
4. Mi a vezetékneve? (Másképp néz ki, mint az apjáé, aki Czajzer János) Az
egyik Szajzer a másik Czajzer. Majdnem ugyanaz.
5. Mi volt előző férje, János vezetékneve? Zakróczky
Üdv: Ili