[Csaladtortenet 2] Előzetes felmérés Macse-előadásra

Gelei Judit gelei.judit at gmail.com
2018. Aug. 14., K, 14:22:51 CEST

 Egy "sikeres" nemességszerzés 1905-ből: a Móczár család nemesi címének
históriája. (előzetes) <http://www.macse.hu/signum/lekerdezes.php?id=MTcz>

Kedves Kutakodók!

Mihalik Béla elnökségi tag helyett én vittem fel a programszervezőbe a
fenti előadás előzetesét. Kérlek, benneteket, jelentkezzen be, aki a
szeptember 11-i előadáson részt szeretne venni.
A helyszín még szervezés alatt: vagy a BB21 (Bp.XI.Bartók Béla út 21.),
vagy egy nagyobb helyszín.

" Az újból elinduló ismeretterjesztő "MACSE szakmai klubest"-ek keretében a
szeptember 11-én tartandó előadást elvállalta Katona Csaba, a Magyar
Tudományos Akadémia Bölcsészettudományi Kutatóközpont Történettudományi
Intézet tudományos munkatársa, a következő címmel:
Egy "sikeres" nemességszerzés 1905-ből: a Móczár család nemesi címének
históriája.
Dr. Mihalik Béla Vilmos PhD
tudományos munkatárs
MTA BTK TTI "