[Csaladtortenet 2] a javítási kérelmekről

Páli István oregpali at t-online.hu
2018. Aug. 16., Cs, 15:25:29 CEST

Kedveseim! Én már a dicsérő szakból kifogytam, olyan szinten tudjátok
javaslataitokkal és a Csaba tevékeny és alkotó átalakításaival realizálni a
felvetett jobbá tételeket. Talán, ha a javított beírásnál megjelenne az
eredeti szöveg és mondjuk zölddel a javított Bár ez lehet, hogy a mindenáron
való hozzátételből fakad?   Azzal együtt meg emelem a kalapom! Akik
személyesen ismernek, azok tudják, hogy van!  Üdv. : Pista