[Csaladtortenet 2] ritka keresztnév_Liborius

Gyorgy Weber wegyor at gmail.com
2018. Aug. 18., Szo, 18:40:12 CEST

Kedves Kutatótársak!

Rendszerint elkövetjük azt a hibát, hogy egy fordításra váró latin
kifejezéssel anélkül terheljük a listás lateinerek idejét, hogy a macse
latin szószedetében ellenőriztük volna a fordítás meglétét.
Most nem ez a helyzet, megnéztem, és nem találtam ott sem az alábbi ritka
(férfi) keresztnevet.
Liborius (a szent után).
Ilyen is van, én még korábban sose találkoztam vele. Talán archiválásra
érdemes.

üdv:
gy.