[Csaladtortenet 2] település-kiolvasási segítségkérés

Anna Gősiné Greguss ggacs4 at gmail.com
2018. Aug. 19., V, 11:50:50 CEST

Kedves Juli!
Köszönöm még egyszer, tényleg jó tipp volt.
Szerencsére az 1800 előtti abasári anyakönyvek fenn vannak, meg is találtam
a szülők házassági anyakönyvét (+ 2 gyereket), aztán pedig 18 km-rel
délebbre Nagyfügeden még két gyereküket, amiből kiderült, hogy Varga Pál
molnár - ugyanúgy, mint Ferenczi András (és az utódai is aztán) az újabb 33
km-rel délebbre lévő Jászberényben. Túl sok adat mutat abba az irányba,
hogy a Jankovits helyett írtak Szabót (tévedésből? ismerethiányból? - ki
tudja?).
Üdv,
Anna