[Csaladtortenet 2] Kiolvasás kérés

László Kulcsár laszlo.j.kulcsar at gmail.com
2018. Aug. 19., V, 14:39:50 CEST

Kedves listatagok,
Ha már a "vulgo" került szóba, nálunk is van egy ilyen eset: "Olajos vulgo
Arnódszky". Azon törtem a fejem, hogy ez miért ebben a sorrendben van, én
ugyanis arra tippelnék, hogy a két név közül valószínűbb, hogy Arnódszky az
illető "rendes" neve és az Olajos a "vulgáris" verzió. Miért nevezne el a
"köz" valakit Arnódszkynak? (Fancsali evangélikus családról van szó.)
Laci