[Csaladtortenet 2] [MACSE: 18519] Elindult az EGYHÁZI ANYAKÖNYVEK projekt.

Marcsi H hamory.marcsi.49 at gmail.com
2018. Aug. 21., K, 00:11:12 CEST

Kedves Laci!
Ha a FS oldalon ingyen hozza lehet ferni, akkor ott kutassanak az emberek, akik nem akarnak tagsagi dijat fizetni. En ellenzem az ingyenes hozzaferest. Az igaz en egyhazit nem indexeltem a MACSE reszere, de nem is hasonlithatjuk ossze a FS segitoit a MACSE segitoivel, az az akik indexelnek.
Itt nem csak az indexek munkajarol van szo, mert a programozok, es mindazok akik ezt osszehozzák.
Valamit, valamiert.
Udv. Marcsi.