[Csaladtortenet 2] Majsai könyv Tartalomjegyzék

Gyorgy Weber wegyor at gmail.com
2018. Aug. 21., K, 11:43:18 CEST

Kedves Kutatótársak!

Köszönöm a gratulációkat, nem feledhető, milyen sok segítséget kaptam
Tőletek!

A lemaradt Tartalomjegyzéket most pótlom (na, jellemző rám..).
A könyv áráról még nincs információm, én sem láttam, most nyomják. De az
biztos, hogy aki a bemutatóig előre jelezte vételi szándékát, annak
valamelyes kedvezmény jár!
Természetesen, a vásárlási szándékot előre jelzők minden harag nélkül
elállhatnak a vételtől, aki jelzett, annak a bemutató után magánlevélben
írok új levelet, és ott megerősíthetjük a végleges szándékot - már a könyv
árának ismeretében. Ekkor lesz lehetőség a hozzájutásról is tárgyalni -
nekem legegyszerűbbnek a postai utánvét tűnik.

A bemutató (vagyis a Majsai Napok) menetrendjéről biztos információm nincs,
kb. 2 ó 45-kor a főtéri vásári forgatagban lesz 20 percem arra, hogy
beszéljek a kiadványról (egy időben megjelenik Kozma Hubának is egy
helytörténeti tárgyú könyve, talán a helyi tanítókról, az első 20 perc az
övé lesz), s utána (kb. 16 órától), ha maradnak érdeklődők, megkaptuk egy
közeli [Iskola u.] műv.ház termét egy kötetlen és szűkebb körű
beszélgetésre is - ha lesz rá igény! Én ott leszek.
A macse Hírekbe már beküldtem az értesítést, Kónya Zsuzsinak!

Köszönettel:
gy.