[Csaladtortenet 2] Veress család

Lengyel, Jánosné kompolthy47 at gmail.com
2018. Aug. 27., H, 12:39:27 CEST

Kedves Zoltán!

Sajnos a győri polgári anyakönyveket én sem tudtam megnézni. Dedinszky
Gyula és Veress Margit Gizella 1931.09.15-én házasodtak össze Budapest
IV. (akkori) kerületben. A házassági anyakönyvi bejegyzésből kiderül,
hogy Margit szülei: Veress Kálmán és Komáromi Judit Lujza voltak.
Gondolom, ezek eddig is ismert adatok voltak számodra.
További adat:
Veress Kálmánné született Komáromi Judit Lujza gyászjelentése: Győrben
halt meg, 1940.08.16-án, életének 66.évében. Gyászolták:
férje: Veress Kálmán
Veress Ede (fia), kinek felesége: Balázsy Mária
Veress Ilonka (lánya)
Veress Rózsi (leánya) , kinek férje: Paveszka Gyula és kisleánya: Rózsika
Veress György (fia)
Veress Margit (leánya), kinek férje Dedinszky Gyula) és gyermekeik:
Gyulus és Tamás. [ Gyula született 1932.06.12. és Tamás 1933.07.03.]
Veress Béla (fia) , kinek felesége: Farnady Anna és kisfiúk: Béluska

Ezen kívül egy gyászhír: újságból, library.hungaricana-n található):
Dedinszky Gyuláné Veress Margit 2003.03.18-án 96. életévében Békéscsabán
meghalt.
A fent felsorolt rokonokra rákeresve talán további adatokhoz sikerül
jutnod. Helyenként a vezetéknév egy "s"-el van írva).

Üdv, Gabi