[Csaladtortenet 2] anyakönyvi kivonat

Pasa István pasapista at gmail.com
2018. Aug. 28., K, 09:15:15 CEST

Nem vitatkoznék, mert a Józsefnél tényleg ott van a Marosvásárhely...
De a keresett településnél, ha Mures lenne
M ..egyértelmű
u...akár lehetne is
r..bele tudnám képzelni
e...hát ez sokkal szélesebb mint a fentebbi pl. "Telegraph..." szónál, vagy
a tanú "Helena"-nál, tehát szerintem ez nem lehet e betű
s...ez inkább a z-re hasonlít mint s-re...