[Csaladtortenet 2] anyakönyvi kivonat

Anna Gősiné Greguss ggacs4 at gmail.com
2018. Aug. 28., K, 15:03:02 CEST

Kedves Panka!
Ha tudod, hogy mikor ment 17 évesen férjhez ükanyád, akkor abból
kiszámolhatod, hogy kb. mikor születhetett (plusz-mínusz 2-3 év). Minden
bizonytalanság ellenére én azért ennek a néhány évnek a marosvásárhelyi
születési anyakönyveit böngészném át először (katolikust és izraelitát is),
aztán, ha ott nincs, akkor lehet Németország felé is keresgetni (bár ezt én
is kevésbé tartom valószínűnek, mint Erdélyt vagy a Partiumot).

A DNS-teszthez kapcsolódóan van egy másik ötletem: Grósz Frigyes
családfáját kellene felrajzolni, hátha valamelyik fiának, esetleg
unokaöccsének volt ükanyád a lánya - életkorilag kb. Grósz Emil
generációjában tartozhatott: http://www.nevpont.hu/view/9107 és
https://hu.wikipedia.org/wiki/Gr%C3%B3sz_Emil  és  https://hu.wikipedia.org/
wiki/Gr%C3%B3sz_Emil
Az így felbukkanó települések is adhatnak támpontot.
Üdv,
Anna