[Csaladtortenet 2] német festmény felirata

Judit Babcsányi babcsanyi.judit at gmail.com
2018. Aug. 28., K, 23:25:54 CEST

Kedves Jóska!

Aus Anlaß der Freundschaftswoche Deutsche Demokratische Republik -
Ungarische Volksrepublik zur Erinnerung überreicht am 6. Apr. 1976
PAT/PAI des Kreises Hettstedt
Az NDK - Magyar Népköztársaság barátsághetének alkalmából emlékül átadva
1976. ápr. 6-án
Hettstedt járás ...-je

A PAI esetleg rendőrképző intézmény lehet, de ezt nem tudtam biztosan
beazonosítani (hiába éltem 3 évet az NDK-ban, az később volt és csak
általános iskolás voltam... :-) )

Üdvözlettel:

Babcsányi Judit

angol-német-latin-magyar fordító, családfakutató

Historia Fordítás

Tel: +36 30 9143990

www.historiaforditas.hu

info at historiaforditas.hu