[Csaladtortenet 2] Ráczalmás

Anna Gősiné Greguss ggacs4 at gmail.com
2018. Aug. 29., Sze, 18:49:42 CEST

 Kedves István!
Igen, én is így gondoltam, beleértve a nyitó és záró évet. Bocs, ha
félreérthető voltam. Csak arról a filmről beszéltem, aminél nincs
fényképezőgép ikon, de van filmszám. Frissebb alatt pedig azt értettem,
hogy a születési 1919 után (azaz 1920-tól) , a házassági 1949 után, halotti
1979 után már nem kutatható.
A többi (ezek előtti, 1895  utáni) filmeknél pedig fényképezőgép ikon van,
ezért simán nézhetők FS-TOOLS nélkül is.
Üdv,
Anna