[Csaladtortenet 2] Braunsteiner család

Moró Alfonz moroa at freemail.hu
2018. Aug. 30., Cs, 17:21:54 CEST

Kedves, segítő kutatótársak!
Köszönöm mindenki segítségét. Segítségetekkel a következőt tudtam elérni Braunsteiner ügyben:
- Történetesen találtam egy olyan anyakönyvrészt Nyitrán, ami magyarul íródott. Ott többen voltak Alsó-szöllősben születtek, ami, mint kiderült egy Nyitrához kapcsolódó városrész volt. Most megkísérlek ezen az úton továbbmenni.
- Érdekes volt az egykori Ausztriához tartozó "Szöllős"-sel kapcsolatos eredmény: Egy csöpp kis falú, amely száznál kevesebb lakóssal rendelkezett annak idején és ahhoz képest nagyon sok Braunsteiner nevü találtam. Ez lesz egy másik lehetőség.
- A Francisca Gulics (másutt Gulicska) ügyében eddig semmit nem tudtam elérni, mivel esztergomi anyakönyveket az FS-en nem találtam, átirányított az egyházi vonalra.
Még egyszer nagyon köszönöm, sokat jelentő segítségeteket.
Üdv. Moró Alfonz