[Csaladtortenet 2] Ősapay - Altvater

Zétény Szabó zetenyszabo99 at gmail.com
2018. Aug. 31., P, 06:49:42 CEST

Kedves Kutatók!

Köszönöm mindenkinek a segítséget, akkor más úton kell mennem.

Kedves István, majd elküldöm, de amúgy abban nem írják. Sziràk onnan jön,
hogy Altvater Lajos a testvéreivel változtatott nevet 1861-ben. Az egyik
ilyen kiadványból a nevüket is ismerjük, ebből tudtam kiindulni. Ősapay
Edének ugyanis volt két büntetőpere. Ott írják, hogy sziráki születésű.
Egyébként ott mind Ede, mind Lajos keresztelési bejegyzése megvan, majd
ezeket is elküldöm.

Üdv!

Zétény