[Csaladtortenet 2] Fwd: Re: WG: [Pajor] hungarian genelogy

Janos Bogardi . Radix janos at bogardi.com
2018. Dec. 1., Szo, 18:56:16 CET

Kedves Kristóf!

On Sat, December 1, 2018 6:25 pm, Christof Baiersdorf wrote:
[nyissz]
> Fogalmam sincs, miért kaptam én a RadixForum-tól az alant nevezett
> Dánielnek a Pajor családdal kapcsolatos kéréseit (lásd legalul!),
> mégpedig többszörös formában?? Semmi kapcsolatom a Pajor családdal
> nincsen.
2011. márciusában látok tőled egy üzenetet a Pajor fórumban. Többszörös
formában: Daniel két üzenetet tett fel, azonos tartalommal. Mind a két
példányt kiküldte az oldal.

> [...]
> egy nagyon kedves, angolul írt válasz Gősiné Greguss Annától
> (ggacs4 at gmail.com), amelyet csatolva elküldök.
>

> Remélem, el tudod a valódi címzettnek, azaz Dánielnek, Gősiné válaszát
> küldeni, és egyúttal megkérni, hogy a további levelezését legyen kedves
> direkt Gősinével folytatni. Ha pedig jónak találná, és szeretné,
> másolatban a fenti Csaladtortenet-Levlista
> <Csaladtortenet at levlista.theka.hu> listára is elküldheti a leveleit,
> ahonnan esetleg másoktól is kaphatna feleleteket.
>
> Vagy pedig elküldöd nekem a Daniel címét (nem volt látható), és intézem
Te vagy Anna is be tudja másolni Anna válaszát a Pajor fórumra:
https://www.radixforum.com/surnames/pajor/
- az oda feltett üzeneteket emailben megkapja Daniel. A Csal.tört.
levlistát lehet neki ajánlani, de nem tudom, hogy kívánja-e az alapvetően
magyar nyelvű listát használni.

Üdv:

Bogárdi János
(RadixFórum)