[Csaladtortenet 2] Ausztriai keresés

kratky jeno kratky58 at hotmail.com
2018. Dec. 2., V, 16:56:38 CET

Ez a helyes :

http://data.matricula-online.eu/de/suchen/?place=Rosendorf&diocese=&date_range=1500%2C2000
________________________________
Feladó: Lengyel Attiláné <lengyel.attilane.eva at gmail.com>
Elküldve: 2018. december 2., vasárnap 16:14
Címzett: csaladtortenet at levlista.theka.hu
Tárgy: [Csaladtortenet 2] Ausztriai keresés

Kedves Levelezőtársak!

Anyai ükapa származását szeretnénk megtalálni. Eddig nem jártam sikerrel.
Levélben érdeklődtem az idézett tanulmány kapcsán a kecskeméti német
nemzetiségi egyesületnél is, hátha van még több adatuk, sajnos nem
válaszoltak. Alsó-Ausztriában ezt a helységet nem találtam. Van valakinek
valami ötlete?

Köszönöm előre is segítségeteket: Lengyelné Éva

http://www.sulinet.hu/oroksegtar/data/magyarorszagi_nemzetisegek/nemetek/nem
etek_kecskemeten_a_19sz_masodik_feleben/pages/002_Nemetek_Kecskemeten.htm

"Resch Márton, aki Alsó-Ausztriában, Rosendorfban született, 20 évet töltött
a cs. kir. 4. számú dragonyos ezrednél, amelynek Kecskeméten való
állomásozása idején, 1856 januárjában feleségül vette Veszeli Ferenc és
Kellner Mária helybeli lakosok lányát, Franciskát. Ezért, de azért is
befogadták lakosnak -az 50 pengőforint lefizetése mellett -, mert
zeneoktatással akart foglalkozni."