[Csaladtortenet 2] Ezért érdemes

Attiláné Komáromi komaromiattilane75 at gmail.com
2018. Dec. 4., K, 12:59:35 CET

Kedves Kutatók!

Ma ismét egy nagy örömhír ért!

Mikor elkezdtem a családfakutatást találtam egy BenczúrAndrás nevű
matematika professzort és ráírtam! Örült a megkeresésnek és adott pár
adatot de azóta nem beszéltünk! Aztán én megtudtam az ősöm nevét: Andreas
Benczúr! Ennek az ősnek volt két testvére: Jacobus és Michael.
Ma ismételten rámírt Benczúr András professzor és küldött egy családfa
táblázatot és segítséget kért! Az ő őse ameddig eljutott az : Joannes
Benczúr! Az én adataimmal összehasonlítottam és kiderült, hogy Joannes
Benczúr a fentebb említett Jacobus Benczúr gyermeke! Tehát a professzor a
rokonom!
Egy csomó új adathoz jutottam ezáltal! Nem jutok szóhoz!!!!!!!!
Elnézést ha hosszú lett de nagyon izgatott vagyok a hírtől!

Üdv!
Emőke