[Csaladtortenet 2] 1967. evi VI. keruleti halottik

Lengyel, Jánosné kompolthy47 at gmail.com
2018. Dec. 6., Cs, 14:16:25 CET

Ehhez hasonló kavarást jómagam is többször tapasztaltam. Olyat is,
amikor pl. csak halálozás van a listában írva egy adott időszakhoz,
aztán található benne születés vagy házasság is. Gondolkodom rajta -
csak idő kérdése - hogy érdemes lenne egy listát készíteni ezekről az
eltérésekről. Budapesten lenne célszerű kezdeni, leginkább ott
találkoztam ilyenekkel.