[Csaladtortenet 2] FS kereső hiba?

Dániel Daróczi dani.daroczi at gmail.com
2018. Dec. 6., Cs, 16:29:44 CET

Kedves tagok

A következő kérdésem lenn. Találkozott e már vki olyannal, hogy az FS-en,
hogy pl az indexelt akv-ban
személykeresőben beírt adatok ill. névrészletek alapján nem adott
találatott, holott szerepelnie kell benne a keresett személy.
pl Zsitvaapáti. véletlenül találtam egy Antonia Giefl nevezetű lány
születési akvját 1855.ápr.23 szül. időponttal
apa Giefl Casparus ill anya Madlus Anna. Ez alapján akartam keresni az
adott település akv-jában, ami egyébként indexelt. De semmilyen találatott
nem adott,
hogy esetleg más gyermek született, sőt még ezt a konkrét személyt se adta
ki. Antonia Giefl-t az Aufzeichnung = jegyzetek keresőben viszont
kiadta. Így találtam rá.
Mitöbb, az Aufzeichnung részben egy már meglévő személyre akartam rákeresni
Mária Giffl aki 1851.nov.30 Hödritsch Hont megye született
ahol apa Casparus Giffl anya Anna Madlusska de ezt a személyt sem adta ki.
Mintha bizonyos adatok kitörlődtek volna az FS-en holett pl
ezt a személyt szint úgy ezen keresőben még vmikor nyár folyamán találtam
meg.

Remélem hogy sikerült érthetően leírnom a kérdésem :)

Minden választ előre is köszönök üdv Dani