[Csaladtortenet 2] FS kereső hiba?

Lengyel, Jánosné kompolthy47 at gmail.com
2018. Dec. 6., Cs, 18:09:44 CET

https://www.familysearch.org/ark:/61903/1:1:KDN3-3XY?print=true

Na, meg van Mária ius. Ő Maria Gessel néven volt megtalálható. A
segítség az volt, hogy a 1,5 évvel idősebb testvére születési helyén
(Banska Hodrusa) kezdtem keresni az összes 1851-es születésű Máriát, és
így került elő Mária.
https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:33S7-9R1P-55Q?i=650&cc=1554443

Nem kizárt, hogy valahol bujkál még gyermekük, nagyjából 2 évente
született gyermekük, majd Mária után 4 év múlva.
Üdv, Gabi