[Csaladtortenet 2] (nincs tárgy)

Pataki pataki at xs4all.nl
2018. Dec. 7., P, 08:35:09 CET

A(z) csaladtortenet levelezőlista tagságod szüneteltetve lett visszapattanás
miatt Az utolsó visszapattanásod ideje: 07-Dec-2018. A listáról addig nem
kapsz újabb leveleket, amíg a listatagságodat vissza nem állítod. Még 11
ilyen emlékeztető üzenetet kapsz, utána a listáról törölni fogunk.

Listatagságod visszaállításához elég erre a levélre válaszolnod (a

Subject: sort ne változtasd), vagy a következő címre ellátogatnod.

Ezzel a szöveggel kaptam egy e-mailt ma már második alkalommal. Válaszoltam
az e-mailre de még mindig nem jó amiy csináltam.

Legyen szabad megjegyeznem, hogy nem kértem listatagságom megszüntetését.

Barátsággal

Pataki lászló

pataki at xs4all.nl

---
Dit e-mailbericht is gecontroleerd op virussen met Avast antivirussoftware.