[Csaladtortenet 2] FS-találat megnézése

dr. Zana János Janos.Zana at yahoo.com
2018. Dec. 7., P, 16:34:08 CET

2018. 12. 07. 13:02 keltezéssel, Anna Gősiné Greguss írta:
> Ha ilyenre gondolsz, akkor a kép bal felső sarkában a nagyítóban lévő +
> jelre kattintasz, vagy a kép alatt a "View the original documnet"-re:
> https://www.familysearch.org/ark:/61903/1:1:VKF3-TJS

Nálam nem jelenik meg a "View the original document" sehol. Egyetlen
lhetőséget kínál fel, ennek az a felirata, hogy "Download the current
record". Ezt eddig kiadta nekem a képnézegető programba. Ha releváns
adatot tartalmazott, csak akkor töltöttem le.
Most nincs más választásom; ha rákattintok a Download feliratra, akkor
leszéveli nekem a hard diszkre.

A kijelzőm 1024x768, ennél nem állítom nagyobbra, mert akkor túl aprókká
válnak a betűk. Lehet, hogy ezért kerül valami a képernyőn kívülre?

A találatot köszönöm, de Zana őseim Jászladányban éltek.   Kösz;  János