[Csaladtortenet 2] 1981 halotti - kérdés

György Ujj ujjgyuri at gmail.com
2018. Dec. 8., Szo, 06:35:24 CET

Kedves István!

Ha valaki olyan adatot szeretne kikérni az anyakönyvekből amely abban benne
van, de az anyakönyvi kivonatban nem kerül feltüntetésre, akkor anyakönyvi
hatósági bizonyítványt kell igényelni, megadva, hogy mely adatokra van
szükség. (2010 évi I. törvény 74§)
Sajnos az anyakönyvvezetők jóindulatán múlik, hogy ezt családfakutatás
miatt is kiadják-e.

1981. évi vagy az utáni adatot a levéltárakban nem tud senki sem keresni,
mivel másodpéldány nem készült innentől amit a levéltárba leraktak volna,
az első példány pedig továbbra is az illetékes anyakönyvi hatóságoknál
vannak.

Üdv Gyuri

Pasa István <pasapista at gmail.com> ezt írta (időpont: 2018. dec. 8., Szo,
3:37):