[Csaladtortenet 2] Joannes Giffl és Catharina Schvartz házassági

Lengyel, Jánosné kompolthy47 at gmail.com
2018. Dec. 9., V, 18:38:39 CET

Gidrafűrész azt hiszem, tévút volt. Google-ban kerestem Pila Slovakia
beírással, így találtam rá. Három járásban van/volt Pila: Pila= Fűrész a
losonci járásban, és a Schwartz családnál ezt írta az FS: Pila, Lucenec.
Ezen kívül: Dóczyfűrésze a zsarnóczai járásban (viszont ez nagyon közel
van Vihnyéhez). és Gidrafűrész a bazini járásban. Remélem, most nem
tévedek. Az FS Catalogban Pila-t írtam be és a Pila, Luccenecet
választottam.

Üdv, Gabi